فال روزانه|فال روزانه شنبه 7 آذر 94

فال روزانه شنبه 7 آذر 94

فال فردا روزانه شنبه 7 آذر 94

فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین فروردین ماه

اگر افکار شما در جهت عشقی مبهم حرکت می کند هراسی به دل راه ندهید. تغییرات عمیق می تواند درتاریکی ناخودآگاه ذهن شما رخ دهند و دیگر نیازی نیست تا اصرار به پایداری داشته باشید تا عمیق تر حفر کنید. به یاد داشته باشید، اگر عصبانی بودید، به آن اعتراف کنید، آن به همان سرعتی که پدیدار شده بود محو خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال امروز 7 آذر 94 ، فال ماه تولد
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز هر کاری که که انجام می دهید می تواند مانند یک بازی باشد، حتی اگر آن کار، کار بسیار سختی باشد. همچنانکه کودک درون خود را پیدا کرده اید و می توانید به هر وظیفه و کاری به عنوان فرصتی برای تفریح نگاه کنید. اما شما مانند گذشته دیگر تا آنجا که می توانید سریع وارد کاری نمی شوید، به خاطر اینکه عطارد منطقی به یازدهمین خانه از آینده شما بازگشته است، و به شما پیشنهاد می کند که قبل از اینکه وارد کاری شوید خوب مسیر خود را بشناسید و آن را بررسی کنید، مخصوصا اگر آن کار یک مسیر تازه باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال ماه تولد ، فال نمناک
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین خرداد ماه

حتی اگر دوست دارید که در جستجوی یک عشق یا خلق کردن چیزی بخصوص باشید، این کارها مستلزم داشتن زمان خالی است. امور مهمی وجود دارند که باید بهشان رسیدگی شود، کارهای بسیاری برای تکمیل شدن وجود دارند و قولهایی نیز داده اید که باید بهشان عمل کنید. اما زندگی خود را محدود نکرده و خودتان را از لذت بردن محروم نکنید. درعین مسئولیت پذیر بودن باید زمانی را به استراحت و شادی کردن اختصاص بدهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال نمناک ، فال سایت نمناک
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین تیر ماه

شما ممکن است امروز در رابطه با کسی که شما را به درستی نشناخته و قضاوت نادرستی کرده، عصبانی شده باشید. ناامیدی شما بیشترخواهد شد چرا که به نظر می رسد جدایی بین شما بیشتر شود، اما به یاد داشته باشید که اوضاع بدتر از این است که به نظر می رسد. به یاد داشته باشید یک فرصت جدید می تواند یک مشکل را حل کند و می تواند به موقعیت کمک کند. قدم اول را بردارید و صحبت را آغاز کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال سایت نمناک ، فال شنبه 7 آذر94
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین مرداد ماه

حالا که شما می توانید اصلاً به هیچ چیزی فکر نکنید، مسائل خصوصی زندگی شما اهمیت بیشتری پیدا کرده اند. البته از پا در آمدن با هر مشغولیت ذهنی کار درستی نیست، بنابراین باید بفهمید که چگونه می توانید انرژی هایی که برای این موضوع صرف کرده اید را آزاد کنید. پنهان کردن رازها با پنهان کردن واقعیت از زمین تا آسمان متفاوت است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال شنبه 7 آذر94 ، فال
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است شما بخواهید خودتان را در زمینه های زیادی امتحان کنید، اما بهترین کار این است که نیروی خود را برای کارهایی که در طول هفته باید انجام دهید ذخیره کنید. خوشبختانه، شما ظرفیت هماهنگ کردن انرژی های متفرقه را اکنون دارید و می توانید الان آن ها را با هم جمع کنید. اگر بخواهید از کار سخت طفره بروید فقط به خاطر اینکه استراحت کنید، مجبور خواهید شد که آن کار را بعدا انجام دهی.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین مهر ماه

شما ممکن است همه تحریکات عاطفی ای را که روابط خانوادگی شما را امروز تحت تاثیر قرار می دهد درک نکنید، اما می توانید آن را احساس کنید. قبلا فکر می کردید که می دانید چه اتفاقی دارد می افتد، ولی الان مطمئن نیستید. از این موضوع دلسرد نشوید. محکم و قوی ماندن ممکن است سخت باشد اما دیگران قدر شکیبایی و صبر شما را خواهند دانست.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین آبان ماه

شما می توانید فرد بسیار آینده نگری شوید، برای اینکه شما به هر فرصتی با دیدی عاقلانه و عمل گرا نگاه می کنید. در ضمن شما به روشنی می توانید با ایده های خود ارتباط برقرار کنید. در حالی که دیگران فقط می توانند نکته مثبت یک ایده جدید را ببینند، شما می توانید خیلی زود مشکلات آن را هم ببینید. این به معنی دید منفی داشتن نیست؛ بلکه نشان دهنده واقع بینی شماست. طرز فکر درست شما هم به خودتان کمک می کند هم موجب نجات دادن دیگران می شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین آذر ماه

در روابط اجتماعی تان به حدی غوطه ور شده اید که از یاد خودتان رفته اید و خود را فراموش کرده اید. برای داشتن روابطی سالم با محیط بیرون و جامعه، در ابتدا باید دارای روح و جسمی سالم باشید پس بیشتر به خودتان برسید. مدام در فکر این موضوع هستید که دوستی های خود را افزایش دهید اما بهتر است دوست های کمتر ولی همراهی را داشته باشید تا این که دوستان زیادی داشته باشید و هیچ کدام همراه و یاور شما نباشند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین دی ماه

شما امروز در فکر تغییر دادن روش خود هستید و هرقدر بیشتر فکر می کنید این موضوع بغرنج تر می شود. خوشبختانه مشکل خیلی حادی برایتان پیش نخواهد آمد، اما باید از تجزیه و تحلیل کردن منطقی کردن دست بردارید. اگر به جای دنبال کردن حقیقت از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید راه حل خوبی خواهید یافت.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده اید تمام کنید، کمی احساس آشفتگی و پریشانی می کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه
- فال روزانه در روز 7 آذر 1394 برای متولدین اسفند ماه

برای شما سخت است که بفهمید منبع الهامات شما کجاست، مثل این است که در فصل تازه ای از زندگی تان باد تازه و خوشی می وزد. اندیشه های شما ممکن است باعث بروز چیزهای واقعا زیبایی شوند. به هر حال، او با زبان بیگانه ای سخن می گوید؛ و برای شما فرصتی برای رقابت ایجاد می کند تا از اصول و موارد اساسی استفاده کنید. اصلا مهم نیست که چقدر عجیب و غریب به نظر می رسد، ایده هایی را در دست انجام بگیرید که بدانید بازده آن به سمت شما خواهد آمد و در آن حوزه عمل کنید تا بتوانید چیز تازه ای خلق کنید.