فال روزانه جمعه 22 آبان 94
طالع بینی جمعه 22 آبان 
فال روزانه 22 آبان
فال امروز

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

- فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین فروردین ماه

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می‌دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت‌های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی‌تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین خرداد ماه

به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت‌ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین تیر ماه

 ممکن است فردی اکنون وارد زندگیتان شود تا شما را با یک تصور جدید روبررو کند و به یک عرصه جدید تفکر هدایت کند. نیرویی که در برابر تغییرات آینده دوام می‌آورد را هدر نده. حقایقی که کشف می‌کنی می‌تواند شما را از موقعیت ناخوشایندی که در آن هستی خارج کند. جریان‌های متداول روزمره شما را هدایت خواهد کرد، از اینکه آنها را وارد زندگیت کنی نترس.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین مرداد ماه

امروز هرچقدر که سعی کنید متعادل تر و بهتر باشید، رویاهای شما نیز عینی تر شده و بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شوند. حتی اگر فکر می‌کنید که منطق و قانونتان جواب نمی‌دهد، ولی باز هم چیزهایی که می‌خواهید را در ذهنتان مجسم کرده و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. با این کار اتفاقاتی خواهد افتاد که حتی در تصورتان نیز نمی‌گنجد

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما از دید احساسی خوب کار کرده‌اید، اما اگر منظور خود را روشن بیان نکنید نتیجه معکوس خواهید گرفت. احتمالاتی که شما را آشفته تر از همیشه کرده‌اند و شاید حتی نتوانیدآنها را تشخیص بدهید، مشکل را پیچیده‌تر می‌کنند. پس جلو بروید و اجازه بدهید دیگران بفهمند شما چه نیازهایی دارید، اما به خاطر اینکه به هدفتان برسید عملکردهای خود را از آنها مخفی نکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

- فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین مهر ماه

شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

- فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین آبان ماه

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه‌ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کار می‌کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

- فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین آذر ماه

حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین دی ماه

شما امروز با کمک منطق‌تان می‌توانید دیدگاه خوبی حاصل کنید. اما این بدین معنی نیست که شما به رویاهایتان اجازه ایجاد کردن یه رابطه دوستانه ایده‌آل‌تر می‌دهید. هم اکنون بهترین استراتژی برای شما این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می‌کنید، تسلیم عشق نشوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد-- لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 آبان 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه در روز 22 آبان 1394 برای متولدین اسفند ماه

در ابتدا نقشه شما این بود که به تمام نظرات و آراء همسن و سال های خودتان گوش دهید و بعد برای موافقت و توافق میان آنها گام بردارید. شما فکر می‌کنید که ظاهر شدن و کاملا حاضر بودن میتواند برای حل اختلاف عقاید موثر و کارآمد باشد. متاسفانه شما عقیده استوار و عالی خود را به حساب نیاورده‌اید. شما می‌دانید که الان چه می‌خواهید و ممکن است بسیار مشتاق باشید که تمایل و اشتیاق خودتان را به دیگران نیز تحمیل کنید. به غریزه خود اعتماد کنید و تا زمانیکه همه نظرات خود را اعلام نکرده‌اند صبر کنید و بعد شما عقیده خود را بیان کنید.