دانلود مداحی دهه اول محرم جواد مقدم - محرم ۹۴

جواد مقدم دانلود مداحی دهه اول محرم - محرم ۹۴

دانلود شب اول محرم ۱۳۹۳:

سفیره تو گرفتاره شده غریب و آواره(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

بسم رب الشهدا می پوشم رخت عزا(شور)-کربلایی جواد مقدم

کاشکی یه شب از این طرفا بگذره(سنگین)-کربلایی جواد مقدم

دله بی تاب من به سیاهی بیرق مشکی(واحد)-کربلایی جواد مقدم

بیش از آنایی که عزادار محرم باشی(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

هر کسی که میاد زیارت با دعای ابوترابه(شور)-کربلایی جواد مقدم

عمریه خونه ی تو مهمونم تا همینجاشم(شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب دوم محرم ۱۳۹۳:

 قافله سالار داره میاد خدا کنه برگرده(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

اشکای پر التماسم میاد رزق حسینی(شور)-کربلایی جواد مقدم

خبر پیچیده توی شهر حسین بن علی(سنگین)-کربلایی جواد مقدم

بارون اشکم داره می باره بغض تو(واحد)-کربلایی جواد مقدم

دوباره بغض و کمی آه علتش این ست(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

بگو چند ساله تو نوبتی بگو چند شبه(شور)-کربلایی جواد مقدم

کرببلا نبر ز یادم جونیمو پای تو دادنم(شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب سوم محرم ۱۳۹۳:

 تشنه ای که پی آبه سبوی تو براش(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

اربابم حسین دلمو برده بین الحرمین(شور)-کربلایی جواد مقدم

اشکای پر التماسم میاد رزق حسینی(شور)-کربلایی جواد مقدم

سر راه تو نشستم شادی اینجوری(سنگین)-کربلایی جواد مقدم

از غم بنالم عشقت مدالم ای قبل و قالم(واحد)-کربلایی جواد مقدم

جانا به تیغ ابروی همچون هلال تو(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب چهارم محرم ۱۳۹۳:

 ماه من از فلق اومد سر تو با طبق(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

در زدم بازم درو وا کردی منو مهمون(شور)-کربلایی جواد مقدم

منو میزد تورو میزد منو با مشت تورو(سنگین)-کربلایی جواد مقدم

اینجا شروع خاتمه در موج گریه هاست(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

عشق تو کرده بی سامونم تا مرگم پای تو(شور)-کربلایی جواد مقدم

منی که اومدم تا کربلا نکن فراموش(شور) -کربلایی جواد مقدم

دانلود شب پنجم محرم ۱۳۹۳:

 ببین دل پریشون و قیامت تو میدون(زمینه)-کربلایی جوادمقدم

بین الحرمین سلام ما به عباس و حسین(شور)-کربلایی جوادمقدم

یه دلبرو هزار و یک خوبی یک نوکر(واحد)-کربلایی جوادمقدم

 بیا پریشون بشیم همه مجنون بشم(واحد)-کربلایی جوادمقدم

شمیم تربت تان برده از سرم هوشم(شعرخوانی)-کربلایی جوادمقدم

دل صبوره راه تو دوره چه کنه نوکر (شور)-کربلایی جوادمقدم

باورش آقا سخته برام کمتر از(شور)-کربلایی جوادمقدم

کرببلا نبر ز یادم جونیمو پای تو دادنم(شور)-کربلایی جوادمقدم

دانلود شب ششم محرم ۱۳۹۳:

 نمیره خوبیت از یادم دلمو دست تو دادم(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

انت حبیبی ارباب غریبی داره چه نصیبی(شور)-کربلایی جواد مقدم

کجایید ای شهیدان خدایی بلاجویان(وداع از شهدا)-کربلایی جواد مقدم

پاشو قاسم نزن پرپر عموتو می کشی آخر(سنگین)-کربلایی جواد مقدم

اینجا حرم امن حسینه این میکده(واحد)-کربلایی جواد مقدم

نه اینکه حرف تو باشد نه اینکه حرف من(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

حرمت زیباست کربلا غوغاست(شور)-کربلایی جواد مقدم

باز زدم آقا به تو رو منه بشکسته سبو(شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب هفتم محرم ۱۳۹۳:

 مادری که حالش زاره یه سوزه دیگه(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

یا حسین به یادم حرمتم هر تپش(شور)-کربلایی جواد مقدم

توی این داره دنیا تویی یارو شفیقم (شور)-کربلایی جواد مقدم

بخواب علی دریا سرابه بخواب علی (سنگین)-کربلایی جواد مقدم

هر که پرسید ز یارم بنویسید حسین (شعر خوانی)-کربلایی جواد مقدم

هر نفس دلم پر غمش زنده به هوای حرمش(شور)-کربلایی جواد مقدم

 روحم هر شب مثل زینب پروانه گلزار(شور)-کربلایی جواد مقدم

 اشکای پر التماسم میاد زرق حسینی(شور)-کربلایی جواد مقدم

موج پرچمت دلو عاشق میکنه(شور)-کربلایی جواد مقدم

 اشکای پر التماسم میاد زرق حسینی(شور)-کربلایی جواد مقدم

 کرب و بلا نبر ز یادم جوونی رو(شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب هشتم محرم ۱۳۹۳:

می جوشه تو رگات والله خون علی ولی الله(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

ای که قدم می زنی در بر بابای خویش(شور)-کربلایی جواد مقدم

لحظه دل به دریا زدنه یک دفعه(شور)-کربلایی جواد مقدم

ذکر جنونم ذکره حسینیه فکر و خیالم(شور)-کربلایی جواد مقدم

دنیای من روی سرم خراب شد(سنگین)-کربلایی جواد مقدم

همه شوقم حرم سایته رو سرم(واحد)-کربلایی جواد مقدم

گیسو به باد می دهی و دلبری علی(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

می زنم من دست بر هم می زنی تو(دودمه)-کربلایی جواد مقدم

اینجا پر از شور و امیده حتی اگه(شور)-کربلایی جواد مقدم

من تو رو دارم هیچی نمیخوام(شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب تاسوعا محرم ۱۳۹۳:

بدون واهمه میره بادعای همه میره(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

ساقیا چه باصفایی باوفا چه باوفایی(شور)-کربلایی جواد مقدم

زین پس بجای واژه کرببلا بگوبهشت(شور)-کربلایی جواد مقدم

پاشو ابالفضل که دیگه حتی درآوردی(سنگین)-کربلایی جواد مقدم

کاش مثل دریا نبودی انقدر زیبا نبودی(واحد)-کربلایی جواد مقدم

باز این دل تنگم مست وهوایی شد(واحد)-کربلایی جواد مقدم

الا یا ایاالساقی برون بر حسرت دلها(غزل خوانی)-کربلایی جواد مقدم

تاکه از عشق حسین نغمه دل سردادم(شور)-کربلایی جواد مقدم

اینان که تبل خاتمه ی جنگ میزدند(روضه هروله)-کربلایی جواد مقدم

منی که اومدم تاکربلا مکن فراموش(شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب عاشورا محرم ۱۳۹۳:

ای که علی و مرآتی یاعمتی یا مولاتی(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

ارباب قرار ما یه سفر کرببلا(شور)-کربلایی جواد مقدم

شب عاشوراست شب اشک وگریه(سنگین)-کربلایی جواد مقدم

سلام به تشنه لب میدم(واحد)-کربلایی جواد مقدم

تا به همیشه لطف تو من را(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

امشبی را شه دین در حرمش مهمان است(دودمه)-کربلایی جواد مقدم

ذکر ارباب بی کفن-کربلایی جواد مقدم

یا حسین غریب مادر(شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب شام غریبان محرم ۱۳۹۳:

 تاذوالجناه حرم اومد صدای مادرم اومد(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

 به دلم نفس میده هرکی ازت یاد میکنه(شور)-کربلایی جواد مقدم

ای که به شام سیاه مهتابی(شور)-کربلایی جواد مقدم

یک آرزو دارم آقا اونم فقط کربلاته(واحد)-کربلایی جواد مقدم

به شب تار مهتاب منی هر شب(واحد)-کربلایی جواد مقدم

ما دسته دسته جزوه غلامان زینبیم(غزل خوانی)-کربلایی جواد مقدم

قلب ودلم و آب وگلم و دارم من(شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب دوازدهم محرم ۱۳۹۳:

چشاشو به چشام دوخته با یه نگاه(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

دل نوازه حرکت پرچم تو اوج عروجم(شور)-کربلایی جواد مقدم

دوباره امشب دل بیقرارم هوای(واحد)-کربلایی جواد مقدم

من دیوونم عقلم از من فراریه (واحد)-کربلایی جواد مقدم

من تشنه ام و تو ساقی من فانی ام(واحد)-کربلایی جواد مقدم

 نامت هنوز هم هیجان میدهد مرا(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

این شبا بی تابه بی تابه بی تابم(شور)-کربلایی جواد مقدم

شدم سگ کوی اباعبدالله(شور)-کربلایی جواد مقدم

مس دلمو آقا امشب تا صبح طلا کن(شور)-کربلایی جواد مقدم